Přihlásit se | Registrovat


Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ]


Právě je 15 lis 2018, 03:23




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 15 dub 2016, 06:55 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
UDělal jsem vlákno, tohle mě opravdu zajímá a moc fandím tomuto projektu, rozhodl jsem se i podpořit na kickstarteru, takže budu mít přístup i k testování hry.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 15 dub 2016, 06:56 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Chronicles of Elyria.
Dávám sem odkaz pro ty co byli na TS tak ví o co jde. Pro mě ostře sledovaný velmi nadějný titul s novými nápady a hodně zajímavým pojetím mmo.

Jsou tam i nové informace o bydlení a vytváření vlastních dungeonů (velmi zajímavé!!!) + obrázky (v sekci news o housing).

https://chroniclesofelyria.com/

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 15 dub 2016, 07:02 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
A opět Chornicles of Elyria.
Spuštěna kampaň na Kickstarteru, zvažuji že jim to backnu, jelikož to je opravdu odl school titul který je na prvním místě potenciálních mmo který mě vlemi zajímá.

Tady je první filmeček
https://www.youtube.com/watch?v=Pb1JcO645BA

Pár nových obrázků
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Další obrázky na http://chroniclesofelyria.com/media#

A pro připomenutí zhrnutí co o hře vím + -
1.) stárnutí avatara a dokonce jeho umření, při startu vybírání si osudu a jeho naplnění
2.) následně jeho znovuzrození v podobě potomka nesoucí si s sebou jeho stopy, řekněme jakési DNA otisk vědomostí a znalostí, porý má být přerod velmi zajímavě řešený a hráč má navíc možnost vytunit budoucí zaměření ještě lépe. Jinak řečeno za jeden žýivot se nikdo nestane master v nějakém oboru, ale je třeba znalosti a vědomosti předávat z generace na generaci
3.) rodinný systém = míchání genů, DNA právě pro budoucí postavy, pokrevní linie
4.) hrdina musí být skutečně hrdinný = být v něčem nejlepší je i velký risk, ty největší monstra budou opravdovou výzvou tak aby jak v jiných mmo je neporazil každý na serveru a pokud se tak stane bude to každý vědět který hrdina jej přemohl, to samé platí i pro craft
5.) aktivní craft do kterýho zasahuje hráč v podobě postřehu, šikovnosti apod. v podobě jakýchsi miniher, které budoui pro hráče jednodušší čím lepší bude crafter a čím lepší bude mít nářadí
6.) boj už není autoattackem ale bude se muset i dobře načasovávat skill v závislosti na pozici štítu/zbraně, postavení vůči potvoře apod.
7.) všechnmy činy hráčů mají dopad na svět jak v podobě reakce NPC, chování, respawnů apod.
8.) vysoký realismus bytí ve světě, při cestování je třeba brát na zřetel místo kterým cestujete, na poušti je třeba hodně pít, bez vody umřete, v těžkém brnění nelze plavat apod. prostě jídlo, pití teplota ovlivňuje hráče
9.) poštu roznáší hráči v podobě questu a cestou z města do města je mohou a budou napadat NPC
10.) systém titulů otevírající nové možnosti v konání, především pak v guildě
11.) prý skutečná popora guildly a simulace konání toho jak mají členové pro ni "žít" a pracovat
12.) absence tříd (něco jako UO), ale svým způsbem se hráč může šikovně specializovat pokud chce, super vymyšlené submenu u skillů, užších zaměření, hodně zajímavý skill tree
13.) velké zaměření na guildy/aliance/království = v podstatě by to měla být hra ve hře kdy král ovládá prvky hry v podobě RTS managementu, stavění vlastních vesnic, měst atd.
14.) lze skutečně umřít, permadeath, jakmile často umíráte získáváte zranění, trauma a jednoho dne Vaše postava zemře definitivně, tím chtějí docílit grupování, aby skutečná výzva byla výzvou se strachem o smrt a aby podpořili zmiňoavný systém heroismu
15.) propracovanější PvP a kriminální systém, vězení, tresty a postihy v lokacích, dobejvání měst a hradů a další
16.) vytváření vlastních dungeonů a příběhů do hry
17.) zajímavý systém questů (žádné vykřičníky a otazníky)
18.) player housing se skutečným užitným dopadem pro hráče, možnost vytváření vlastních konstrukcí a plánů, systém únavy pomahá hráču k regeneraci ve vlastním domě, léčení a craftu, taky funguje jako sklad atd...
19.) co se týče guild tak se jedná i o vlastnění půdy
20.) u housingu, guildovních domů a hradech bude systém klíčů a zámků který bude umožňovat či zamezovat vstupy
21.) systém pastí a to nejen v dungeonech ale i proti zlodějům v housingu jež právě mohou zíksat kopie klíčů či skillem lockpiking vypáčit zámek dveří k domku, v případě opravdu velmi zručeného zloděje se zatraceně vysokým skillem třeba i do guildovní haly
22.) najímání stráží
23.) peti a mounti, peti mohou být použiti i jako domácí hlídači majetku
24.) v dungeonech budou skyté dveře, pasti atd. jež se dají objevit jen s určitým skillem na určité úrovni
25.) systém vedy a technologií (přiznám se uplně tomu dynamickému systému nerozumím) nicméně na foru sem vysledoval že je to něco ve slova smyslu že recepty na craft neexistují kadžý si musí vyvinout vlastní vědu ve které získává poznatky co se dá dát dělat v daném oboru který pěstuje a tím se mu postupně otvírají nové možnosti, a dále že se to i větví, tzn. ne každej kovář bude dělat totožný věci apod. bude tam i systém patentů a raritních poznatků a receptů
26.) systém identity - neexistují popisky nad postavou dokud se neseznámíte, nebo poostava neudělá něco významného pak se stane známá pro každého v lokaci
27.) disguise - tady to funguje stejně jako v Uncharted Watres, potřebuje mít správné formální oblečení aby s vámi mluvili určité NPC, nebo jste dostali správný contract (quest) atd.
28.) systém reputace a fame
29.) equipment - něco podobného jako kingdom come, systém vrstev oblečení, ve studeném železném brnění bez pořádných spodků v horách hráč dlouho nepřežije :)
30.) realistické kontainery - cokoli se ve hře sbírá má váhu a velikost, tudíž je tu systém batohů, ovšem na zádech toho moc neunesete ani co do váhy ani co do velikosti (záleží na batohu/kontejneru) a navíc pokuid nesete štít tak se vám tam ani nevejde, maximálně nějaký pytel u pasu, proto tu budou bedny, mounti, vozíky apod. to taky znamená jaká podpora z toho plyne pro craftery nebo hráče nepěstující boj či PvP a vzájemné podpory
31.) neexistuje mapa pouze kompas, hráči si kreslí mapy sami a v několika měřítkách (strukturální, místní/lokální, regionální, krajské, zemské, království, kontinentální a světová mapa), bude se s tím dát kšeftovat a do map psát užitečné a cenné poznámky, navíc tím jak hráči budou ovlivňovat dění v kraji a krajině (domy, NPC, osady, království, spawn potvor apod.) budou se muset i mapy aktualizovat
32.) zajímavý systém resourců a recyklace itemů
33.) questy mohou zadávat i hráči samotní pomocí contractů a to jak na úrvni mezi sebou tak i na guildovní nebo královské úrovni (např. výkup materiálů na hrad a dalších x desítek možností nejen výkup), např. právě vrafter co někde má hromady materiálu a potřebuje ochranu k převozu z domku do města vytvoří s jiným hráčem bojovníkem kontrakt o escortu, pokud se vše zadaří a crafter nebude po cets ěokraden či zabit ochránce získá odměnu kterou podepsal v contractu
34.) vzhled chrakteru bude záviset na mnoha věcech, na pokrevní lini, podnebí, regionu, na vizáži předků atd.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 15 dub 2016, 07:06 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Pár nových obrázků

Obrázek

Obrázek

a videa
https://www.youtube.com/watch?v=Nq57srcxspQ

tech video akumulace sněhu

https://www.youtube.com/watch?v=cawwR8n875s

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016, 06:31 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
První video combatu

https://www.youtube.com/watch?v=ov-qzi6FUms

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2016, 09:26 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Hra je na KS...já sem ji podpořil, tomhuhle hodně věřím...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 05 čer 2016, 16:10 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Ukázka interakce s okolím

https://www.youtube.com/watch?v=nOKdf5lp2IQ

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 01 zář 2016, 09:05 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Tak se zkusíme juknout trochu pod pokličku abych přiblížil tenhle titul který mě momentálně hooodně zajímá.

Tvorba postavy

Příloha:
2.jpg
2.jpg [ 133.63 KiB | Zobrazeno 794 krát ]


Když vytvoříte svůj charakter, začnete na věku 12, 15, nebo (pouze při Expozici) ve věku nad 18 let. Tyto tři věkové kategorie mají i různé herní styly a zaměření se na různé celkové cíle. Budete mít na výběr buď začít jako sirotek čili Svěřenec státu, nebo součást nějaké rodiny.

Pokud budete začínat jako sirotek v sirotčinci, budete mít více možností přizpůsobení charakteru v raném věku, ale přijdete také o výhody, které přicházejí jako součást rodiny. Tvorba charakteru sirtoka je jiná než rodiny (viz. dědické vlastnosti atd. později)

Rasy a regionální vlastnosti
Elyria je domov lidí z mnoha oblastí, z nichž každý má své vlastní klady a zápory výchozích atributů. Všechny postavy jsou děti, ale vývoj způsobil regionální rozdíly ve vzhledu a fyzických schopností. Pokud vyrůstáte v chladných severních oblastech, horkých pouštích, podzemních jeskyní, nebo v rušném městě, vaše postava začne se souhrnem obecných dovedností pro dané místo, které se naučili, aby v něm přežili. To pak představuje to, co se obecně označuje jako "Rasa" ve většině MMO.

Příloha:
1.jpg
1.jpg [ 110.49 KiB | Zobrazeno 794 krát ]


Genetika & rodina
Letopisy Elyria používá systém genetiky, který umožňuje přenášet rysy, které jsou předávány z jedné generace na druhou. Stejně jako v našem světě, všechny živé věci mají dvě sady DNA, které jsou náhodně vybrané a slouží k určení charakteristik jejich potomků. Pokud to přirovnáme k rostlinám a zvířatům, bude hráčům defakto umožněno vytvářet doslova Šlechtící programy, řídit vše při rozmnožování, až se dostaví výsledky, které hledají.



Pokud se rozhodnete vytvořit svou postavu tedy jako součást rodiny, pak je hráč částečně vázán zákony genetiky pro tu danou rodinu. Výběr rodiny právě kombinuje výše popasné věci a určuje mnoho atributů při tvorbě postavy, jako vaše výchozí skilly, schopností, a možný soubor fyzikálních vlastností. Samozřejmě, že budete mít možnost měnit a vyvíjet tyto věci, jak budete hrát, ale je to vaše rodina, která diktuje své výchozí skóre.

Datum narození a Osud
Soulborn Engine používá formu astrologie. Ve chvíli, kdy vaše postava se rodí nějaký velký soubor příběhových questů jsou dynamicky generovaných které tiše vyvstávají kolem vás ať jste kdekoli. Pokaždé, když přijdete do kontaktu s jiným NPC, kořistí, dosáhnete určitého věku, spácháte trestný čin, nebo zabijete jiného hráče, ​​Soulborn Engine sleduje tyto aktivity a hlídá váš předem definovaného osud zda nějaká činnost neodpovídá tomuto seznamu úkonů a zda některý z nich byl spuštěn. je to jako klíč v zámku, jakmile jsou všechny zuby správně natočené proti zámku, dveře se otebřou a naplníte tak svůj osdu, tedy příběh který je určěn jen pro vás.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 10 lis 2016, 13:35 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Co tu máme dál třeba:

Stárnutí a smrt

Lyřané jsou z větší části, zdravé plemeno a zároveň Children of Mann nejsou lidé, jejich anatomie a fyziologie je podobná té naší. Výsledkem je, že typický Elyrian žije někde mezi 80 a 120 let (v průměru ~ 100 let), založené na genetice jejich linie.

Příloha:
6c550f6687374bff97f49e4aa9435138.jpg
6c550f6687374bff97f49e4aa9435138.jpg [ 60.9 KiB | Zobrazeno 763 krát ]


V průběhu 10-14 reálných měsíců vaše postava bude stárnout a nakonec zemře, bude opouštět svojí stopu na historii. Stárnutí je proces, který každá postava prochází, má vizuální indikace, změny atributů a herní efekty. Hráč za života své postavy musí volit své činy opatrně, protože každá smrt ve hře omezuje celkovou životnost (cca 2 reálných dnů) a přináší svou postavu mnohem blíže i k nevratné smrti. Nicméně pokud jste vlivný hráč (třeba král) každá smrt ve hře je více znát, může se stát že postava nadobro zemře za pouhé 4 nebo 5 běžných smrtí ve hře.

Takže jak to je s tou smrtí, aneb její typy

První forma smrti je jakési omráčení (znám tento typ ze SWG)i, což způsobuje, že ztratíte vědomí a v bezvědomí ležíte kratší dobu. Je to podobné jako při zabití v jiných hrách které se stane během jakékoliv bojové akce, když zdraví postavy klesne na nulu. Zatímco postava v bezvědomí ostatní hráči mají malý čas sebrat pár věcí a třeba tak okrást postavu; specificky nějaké peníze v peněžence nebo předměty co postava držela v ruce (zbraně, zvířata - ty na kterých jela nebo vedla...). Nebudete mít čas se dívat do batohů nebo odstranit jakékoliv brnění.

Druhá forma "smrti" je Spirit Walking. Chůze vlastním duchem (například jako ve WoW) se stane když vás někdo nejprve dostane do bezvědomí a pak provede "ránu z milosti". To oddělí duši od těla, toto spojení s fyzickým světem se pomalu zhoršuje, jak čas pokračuje. Po uvedení se do astrální roviny ducha, uvidíte malou stříbrnou šňůru, která Vás vede ke svému tělu. Toto je vaše spojení s fyzickým světem. Když je někdo Spirit Walking, budete mít trochu více času na uchopit předměty mimo své osobě. Ostatní hráči než se postava vrátí zpět ke svému tělu mohou nejen obírat vše popsané výše, ale i šperky na těle, svrchní část oděvů.

Konečná podoba smrti v Elyrii je permadeath. Jestliže vyprší čas a nestihnete se vrátit ke svému smrtelnému tělu, vaše tělo se stane neobyvatelná a vaše duše bude nucena udělat cestu zpět do Akašických záznamů. To je permadeath. Konečná podoba plenění postavy se pak nazývá Rabování mrtvoly. Kdykoli narazíte na mrtvolu, můžete si vzít všechny položky z mrtvého těla a batohu bez omezení.

Postihování kriminálníků

Pokus o vraždu je trestný čin, a svědectví (což může zahrnovat i oběť) může pomoci k rozhodnoutí vydat Token odplaty na hříšníka. Když někdo zemře vaší vinou máte 2,5 hodiny (herní 2,5 hodiny) zámek vraha na postavě. Neexistuje žádný limit zpáchání trestné činnosti. Takže pokud někoho zabijete 3x po sobě, budete to součet 3 x 2,5 hodiny = 6 herních hodin označení za vraha.

Stanete-li se známý jako šmejd, to znamená, jestliže se objeví velmi negativní pověst vaší postavy (jak sme spali již dříve každé vaše konání nechává ve světě stopu), mohou lidé a NPC jednoduše odmítat, vpouštět Vás do svých sídel. A protože ve hře musíte jíst, pít, spát, atd - měli byste mít snadný přístup k těmto prostředkům. Ale v případě pověxti šmejda uvíznete v přírodě bez jídla, bez vody a bez střechou nad hlavou. To dává opět prostor pro vytváření hráčských vesnic či táborů pro lapky, nebo jiných společenství banditů, kde se takové chování bude tolerovat. Takové místo bude nebezpečné pro každého kdo se k takovým hráčům přiblíží, či přidá.

Navíc trest za trestný čin souvisí se ztrátou ducha dané oběti. To znamená pokud zabijete krále například, nebo jinou známou postavu ve hře (viz zanechávání stop ve světě) a pak jste chyceni a odsouzeni, měli byste přijít minimálně o stejný 2,5 hodiny nebo spíše herního času (dle ducha postižené postavy). Trest za zabití krále pokud bude viník chycen a odsouzený je zhruba dva měsíce herního času. Takže zločinec musí být buď velmi chytrý, nebo velmi odvážný.

A ještě jedna zajímavá věc

Tzv. offline postavy.
Vývojáři chtějí zachovat realismus, a tak vaše postava zůstává ve hře od okamžiku stvoření, dokud definitivně nezemře. Když se odhlásíte ze světa, vaše postava pokračuje jako Offline Player (OPC), podporovaného AI skripty aby se dalo s ní obchodovat či jinak navázat interakci.
Ale všichni víme, AI není nikdy tak dobré, jako skutečný hráč, takže vývojáři pracují na systému, který umožňuje vytvářet chování dle Vašeho stylu hraní za postavu. Toto chování umožní OPC dělat věci, jako je trenování skillů, provozování prodeje věcí, provádění týdenních obchodních cesty (o tom později), nebo se starat o nějaké zahradničení, a mnoho dalších věcí.

Příloha:
3a10722e2fb24c7b995666cb85ed3394.jpg
3a10722e2fb24c7b995666cb85ed3394.jpg [ 118.7 KiB | Zobrazeno 763 krát ]


Vzhledem k tomu, vaše postava zůstává ve světě, tedy i když se odhlásíte, bude vaše postava i nadále jako OPC. To také znamená, že ano, je možné, že vaše postava zemře stářím, i když jste v režimu offline. Vývojáři doporučují také odpojení na bezpečném místě, využívající chování které vás nemůže ohrozit (v domečku na své zahrádce třeba), které vědí, jak účinně reagovat na nebezpečí, nebo najímat jiné hráče či NPC jako své strážce.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chronicles of Elyria
PříspěvekNapsal: 05 lis 2017, 17:37 
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2009, 12:52
Příspěvky: 2957
Mnam mnam

https://www.youtube.com/watch?v=h_ZG22c ... -102882465

_________________
Obrázek


Nahoru
 Offline Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron